پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

تولد دو سالگی اسرا

1397/1/18 10:07
نویسنده : ايلقار
427 بازدید
اشتراک گذاری
نمیدونم شاید در آینده به خاطر اینکه نتونستم یا نشد که برات از تولدهای پرذرق و برق امروزی بگیرم ازم ناراحت خواهی شد.

روز تولد دو سالگیت ما تازه از مسافرت برگشتیم و نشد که کاری بکنیم به غیر ازینکه آخر شب رفتیم برات تخت خواب گرفتیم تا انشالله ازین به بعد تو رو تختت بخوابی و ما هم همچنین.

پنجشنبه هم رفتیم دیدن عزیز و عمه ات همونایی که احساس میکردم خیلی دلشون برات تنگ شده چون چن هفته بود که ندیده بودنت.هرچند موقع رفتن به خونه ی عزیز یه کیک ساده گرفتیم که بریم و با اونا یه تولد کوچک برات بگیریم و لحظات خوشی رو رقم بزنیم.اما دیدیم پریسا خودش برات کیک گرفته کلی بادکنک باد کرده کادو گرفته.و چقد ارزش داشت این کارها از نظر من.

شب موقع فوت کردن شمع تولدت چقد دلم یهو گرفت به خاطر نبود سجاد و فوت پدربزرگت و کاش آقاجون اونجا بود و میدید که چه نوه ی باهوشی داره.

صبح روز بعدش کیکی که گرفته بودیم برداشتیم و اومدیم خونمون و اخر شب خاله ناهید و علی اصغر و باباش اومدن و یه تولد مختصر هم با اونا گرفتیم.
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 13:20
سلام عزیزم چقدر دلم براتون تنگ شده بود ولی هر چی فکر میکردم اسم وبلاگ تون یادم نمیومد. یهویی الان یه پیام قدیمی ازتون دیدم و زودی اومدم اینجا که پیداتون کنم. ماشالا دخملی چ بزرگ شده! خیلی خوشحال شدم از دیدن عکسش.
ايلقار
پاسخ
اطاعت امر شد خانم مهندس گل گلاب