پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

حرف دل

1395/5/30 2:49
نویسنده : ايلقار
249 بازدید
اشتراک گذاری

میخواستم از آقاهای عزیزمون یه سوالی بپرسم.

یه نگاه محبت امیز چند میارزه؟

یا یه حرف خوب؟ یا یه لبخند؟اینا رو اگه بشه با پول خرید قیمتشون چند میتونه باشه؟

نه عزیزم اینا با پول نیست.چون با پول نیست زیاد ارزش نداره در انجام دادنشون اهمال میشه.

ماهایی که البته من خودمو میگم تو به خونواده ی فقیر به دنیا اومدیم به نداری عادت کردیم بی پدر بزرگ شدیم.

به قناعت عادت کردیم.حتی اگه خودمون هم کار کنیم پولمونو میدیم دست شوهرمون که تو خونوادمون وحدت باشه یکدلی باشه ارزش یه لبخندو نداریم؟؟؟؟

ارزش یه نگاه محبت امیزو نداریم؟شاید من یکی لیاقتم اینه.شاید من لیاقتشو ندارم.وقتی با تمام دار و ندار یکی میسازی.میری بیرون بگردی شب جمعه ای هزار پند و نصیحت میشنوی که چرا برای بچه کلاه برنداشتی حالا تو هی قسم بخور که به خدا نمیدونستم از ماشین پیاده میشیم.

از جلوی چلوکبابی رد میشی دلت لک میزنه به اینکه تو هم بری بشینی یه پرس چلو کباب بزنی به رگ و بوی چلوکباب مستت میکنه اما شوهرتو درک میکنی پیش خودت میگی شاید نداره چرا خرج اضافی بارش کنم اونوقت انتظار یه نگاه محبت امیز انتظار زیادیه؟؟؟؟؟

هیچ کدوم از لباسهام تنم نمیشه به خاطر اصافه وزنی که تو بارداری گرفتم و بعد ازون هم به خاطر اینکه شیر داشته باشم هی خوردم و خوردم الان فقط یه مانتوی کهنه دارم که اونم از مامانم گرفتم و یه مانتوی مجلسی که باهاش راحت نیستم به خاطر اون اکثرا وقتی میریم بیرون اون مانتو کهنه رو میپوشم.چه مانتوهای خوشگل راحتی بود تو ارغوان ولی حتی نخواستم نگاه کنم گفتم شاید پول نداشته باشه.بیخیال.

آیا اینارو نباید بفهمه؟فهمیدن این مسایل اینقد سخته.حالا با تمام این مسایل تو میمونی و یه شوهر غرغرو که یا حرف نمیزنه یا حرفی هم میزنه از روی عصبانیته.

نمیدونم شاید من انتظارم زیاده.

از وقتی زایمان کردی کل بدنت ریخته بهم اضافه وزن داری نمیتونی به خودت برسی.شاید به خاطر اضافه وزنت شبها خرو پف هم میکنی حتما این انتظار زیادیه که از شوهرت بخوای با هم بخوابین.

دیگه نری تو رختخواب منتظر باشی هرموقع مسابقات المپیک لعنتی تموم شد شوهرت بیاد بخوابه اونم فقط بیاد بخوابه.نه نوازشی نه حرف خوبی نه یه شب بخیری نه یه پرسیدن حالی.نه.......

اینها انتطار زیادیه تو رو خدا برام بگید.

دیگه نمیخوام باهاش جرو بحث کنم نمیخوام بهش بگم چرا اینطور نیستی و اون هم هزار و یک دلیل بیاره قسم بخوره که اونجوری که تو فک میکنی نیست.

گفتم بیام اینجا بنویسم بلکه یکم راحت شم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمیرا
31 مرداد 95 1:54
عزیزم... من هم کار می کنم، من هم تو شرایط سختی بزرگ شدم می فهممت، کاملا نوشته هات رو و حرفات رو درک می کنم. چرا از خودت خواسته هات رو دریغ می کنی؟ کباب دلت می خواد؟ بگو برات بخره. مانتو نداری؟ بگو بریم بخریم. بگو ندارم و واقعا احتیاج دارم. خوب تا ما نگیم خواسته هامون رو متاسفانه همسرانمون انقدر با فهم نیستن که خودشون بفهمن. باید ازشون بخوایم. چرا کمپلت حقوقت رو می دی به همسرت؟؟؟؟ منم تو زندگی زیاد خرج می کنم شاید کل درامدم می ره واسه این زندگی اما باب نکردم این موضوع رو که کل پول من واسه این خونس. چیزی کم و کسر داشته باشم شوهرم پول نداشته باشه بخره خودم می رم بی منت واسه خودم می خرم. غمگین شدم با خوندن این پستت
فافا
31 مرداد 95 11:04
به نظرم بگو. مردهاباید بهشون بگی تا بفهمن ولی نه با ناراحتی با ناز وادا با سیاست بگو عزیزدلم نذار غصه هات تلنبار شه این چیزهاباید مطرخ بشه
محجوب بانو
2 شهریور 95 2:36
نه اصلا انتظار زیادی نیست تازه وظیفش هم هست خواهر جونم یه چی بگم به نظرم کارت خیلی خیلی اشتباهه درسته میگن قناعت درسته میگن صرفه جویی قبول دارم باید با نداری شوهر ساخت ولی نه در این حد که میگی به نظرم کم کم خواسته هاتو بهش بگو بهش بگو که مانتو میخوای یا وسیله ی جدید لازم داری چیزی رو که دوس داری یا غذایی رو که دلت میکشه ازش تقاضا کن اگه تو از الان اینقدر بهش آسون بگیری فردا که دخترت بزرگ شد میخوای چیکار کنی؟؟؟وقتی شوهرت به خرج کردن عادت نداشته باشه....عقده ی همه چی توی دل اسرا میمونه. ... نه خواهر جون به نظرم سیاستت رو عوض کن یه چیزی بگم ناراحت نمیشی بخدا اینا رو خواهرانه بهت میگم مردا هیچ کدومشون هیچ کدومشونا تا این حد لیاقت مدارا کردن ندااااااااااااررررررررن بخدا راس میگم بذار بفهمه که زن و زندگی فقط بغل خوابی و یع دست لباس نیست چیزایی که لازم داری رو بخر و نذار تو دلت بمونه چون عقده میشن خواهر جووونم ازم ناراحت نشو بخدا چون دوستت دارم اینا رو بهت گفتم