پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

تغییر اهداف وبلاگ

1395/11/17 9:39
نویسنده : ايلقار
156 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم من درسته این چند وقته خیلی سرم شلوغ بود و نتونستم بیام به وبلاگم سر بزنم اما به وبلاگ سه تا از دوستام هی سر میزدم و چک میکردم اتفاقات خوبشونو .

اما نی نی وبلاگ یه خاصیتی که داره برا کم کردن حجم عکسها و چون من اکثرا با موبایل میام من تو اینستا گرام اکانت باز کردم برا اسرا و چون اونجا راحت تره عکسهای اسرا رو به یادگار اونجا میزارم اگه علاقه ای کسی داشت ما رو فالو کنه.

اینم اکانت اسرا

Asrayema

میخوام اینجا رو برا درد دلام اختصاص بدم.

خیلی اوضاع روحیم بده شاید اینجا یکم تسکین پیدا کردم 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
20 بهمن 95 22:33
سلام اجی خوبی ان شاءالله که خوب میشی از نظر روحی اجی من درخواست فالوو کردن دادم اسم پیچم elahesong هست اجی
الهه
15 اسفند 95 19:13
سلام اجی خوبی تولدت رو تبریک میگم عزیزم ان شاءالله که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی اجی بازم تولدت مبارک اجی
ايلقار
پاسخ
ممنون عزیز دلم فدای دل تو بشم من
مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اردیبهشت 97 11:39
محبت
ايلقار
پاسخ
سلام عزیز دلم فدای تو مامان نمونه و دختر گلت بشم چقد خوشحال شدم بهم پیام دادی.من تو اینستا فالوت کردم ازونجا پیگیرتم ماشالله حلما گلی چه قدی کشیده خدا زیر سایه پدر و مادر بزرگش کنه