پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

صحبت های مادر و دختری

1396/7/3 9:29
نویسنده : ايلقار
497 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ازین ناراحتم که چرا وقتی ناراحتم و دلم گرفته میام اینجا و میخوام باهات درد دل کنم.

عین بنده ی ناشکری که وقت خوشی و شادی یادی از خدا نمیکنه اما وقت مصیبت و گرفتاری دست از سر خدا برنمیداره.

راستش اینو میدونم که آدمی که خودشو دوست نداشته باشه نمیتونه کس دیگه ای رو دوست داشته باشه.

مصداق بارز من.

گاهی وقتا شدید از خودم انتقاد میکنم به خودم میگم از سری بعد این کار و نمیکنم این حرفو نمیزنم اینجوری رفتار میکنم اما سری بعد هم همون آش و همون کاسه.

و باز منم و انتقاد از خودم 

نمیدونم یه جورایی سررشته ی زندگیمون از دستم در رفته.

گاهی وقتا به این فک میکنم که عجب زندگی پوچی داریم. گاهی وقتا از سرکار رفتنام بیزار میشم. با خودم میگم کاش تو خونه بودم و وقت بیشتری برای دخترم می زاشتم.

صبح برو سرکار اونجا هم با یه عده آدمهایی سرو کار داری که فک میکنی باید خیلی مواظب باشی تا آسیبی بهت نرسه.بدو بدو بیا خونه نهار گرم کن تازه اگه نهار داشته باشیم بخور بخواب پاشو شام درست کن برو بیرون بیا شام بخور بگیر بخوا بعد روز از نو روزی ازنو.

پس کی من برات وقت خواهم گذاشت کی برات بلبل زبونی رو یادت بدم کی بتونم تو رو اونجور که دوست دارم تربیت کنم.

ولی نه گریهتربیتی در کار نیست تو همونی خواهی شد که من هستم. من هر چقد هم بخوام نمیتونم تو رو متفاوت از خودم تربیت کنم یا حداقل باید برای تربیت بهتر تو اول از خودم شروع کنم،‌خودمو اصلاح کنم بعد از تو انتظار داشته باشم.

گاهی وقتا مستاصل میشم. من نمیخوام تو مثل من زندگی ناموفقی داشته باشی.

دوست دارم بخندی از ته دل دوست دارم از خودت و از زندگیت راضی باشی.  دوست دارم و .......

دوست دارم عاشق بشی عاشق کسی که لیاقتت رو داشته باشه دوست دارم به عشقت برسی و با عشق زندگی کنی. دوست دارم دوست داشته باشی و دوستت داشته باشن.

دوست دارم رو حرف زدنت کنترل داشته باشی بفهمی چی داری میگی یا به عبارتی اول فک کنی بعد حرف بزنی که بعدا مثل من پشیمون نشی.

دوست دارم کنترل همه چی دستت باشه. ارتباط موفقی با اطرافیانت داشته باشی 

دور وبرت پر باشن از دوستایی که خیلی دوستت دارن.

و تو دوستشون داری. دست دارم تحصیلات خوبی داشته باشی باسواد باشی . بزرگترین آرزوم اینه که بتونی مثل زبون مادری زبان انگلیسی یاد بگیری . تو تنها امید منی.

اما نترس اصلا قصد اینو ندارم که تو رو تحت فشار قرار بدم که به آرزوهایی که خودم نرسیدم برسی. تو هم زندگی خودتو داری تو هم همه چی رو تجربه خواهی کرد شکست خواهی خورد موفق خواهی شد.

دلتو میشکنن و شاید تو هم دل بشکنی. برات بهترین ها رو آرزو دارم عزیز دلم.

ته ته ته دلم میبینم منم زیاد از خودم متنفر نیستم فقط مثل بعضی از همکارام و آدمهای دوروبرم از خود راضی نیستم/. وگرنه خوب همه اشتباه میکنن منم بین اونا فقط من به اشتباهاتم خیلی فوکوس میکنم.من به همه چی فوکوس میکنم و این یکی از خصلت ها یبد منه.

ازین به بعد سعی میکنم زندگی بهتری برات بسازم گلم.خدا همیشه یار و یاورت باشه.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)