پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

کیست لعنتی

1394/3/21 0:35
نویسنده : ايلقار
269 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دیروز پریود شدم.پریود که چه عرض کنم. کلا سیستم بدنم به هم ریخته گاهی وقتا دیر پریود میشم وقتی میشم گاهی وقتها اصلا قطع نمیشه و مجبور میشم قرص بخورم تا قطع شه. گاهی وقتها یه ماهو کلا پریودم. بعضی وقتها شدتش بیشتره بعضی وقتها کم و در حد لکه بینی.

خیلی ناراحتم ازین بابت. نمیدونم کاش برگردم به اون دورانی که 25 روزه پریود میشدم و در عرض 5 یا 6 روز قطع میشد.

در هر حال چهارشنبه که روز دوم پریودم بود از اداره که اومدم اعصابم خورد بود بابت اداهای مدیرم که به ناحق ما رو متهم میکنه.ولی دلم شکست وقتی خونه رسیدم از خدا خواستم جوابشو خودش بده. خسته بودم نهارمو خوردم و خوابیدم.تا ساعت 6 چون میخواستم اخر وقت برم و زیاد معطل نشم.رفتیم باز یک ساعتی اونجا معطل شدیم.تو مطب که بودم گوشیمو باز کردم سوره ی فرقان رو خوندم.خیلی امیدوار بودم که امروز درمانم رو شروع خواهد کرد.

خلاصه نوبتم رسید و رفتم تو خودش سونوگرافی انجام داد. و باز هم کیست و باز هم کیست و باز هم کیست.از شهریور سال 93 که شروع کردیم به اقدام هر ماه ld خوردم به خاطر کیستم.هی میره بعد دوباره برمی گرده.دکترم باز قرص داد که کیستم حل بشه.من خیلی ناراحت شدم.از مزب که اومدیم بیرون من گریم گرفت و گریه کردم.حجت هم ناراحت بود ولی خودشو کنترل کرده بود و میخواست منو دلداری بده که چیزی نیست.انشالله حل میشه.رفتیم از بیمارستان قرصمو بگیریم.ابجی سمیه دید که خیلی داغونم. نذاشت ازونجا برگردیم خونه.خلاصه رفتیم با سمیه و حجت تو شاهگلی شام خوردیم.تا اینکه آقا نقی و نسا هم اومدن با هم رفتیم دور استخر یه چرخی زدیم و شب برگشتیم.خونه.برگشتنی تو ماشین من و حجت حتی یه کلمه هم حرف نزدیم.نمیدونم چرا.اخه چی میگفتیم.اونم ناراحت بود.من هم.خدایا خودت کمک کن.اگه تو اینطوری خواستی من حرفی ندارم.خیلی دوستت دارم. فقط تحملش رو به من و حجت بده.

من میدونم تو هر کارت یه حکمتی هست.من مطمینم به زودی مادر میشم.چون میدونم تو در کنارم هستی.خیلی دوستت دارم.ماچ

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)