پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

شب شهادت حضرت علی

1394/4/17 21:50
نویسنده : ايلقار
189 بازدید
اشتراک گذاری

الان خونه ی حاج جمشید عمو هستیم. به رسم دیرینه همیشه شب شهادت اقا امیرالمومنین ایشون احسان میدن.

من علی اصغرو بغلم گرفته بودم.یه نفر گفت خدا به همه ی اونهایی که بچه ندارن قسمت کنه.منم گفتم انشالله.

منظورش من بودم. منم به دل نگرفتم. از خدا خواستم حداقل حرف اون خانم رو بشنوه.حس عجیبی دارم.حسی که همیشه اخرهای هر ماه نزدیکای پریودم بهم دست میده.

حس مادر شدن.

هر چقدر تصمیم میگیرم که از ماه بعد دیگه برام اهمیتی نخواهد داشت 

ولی ماه بعد باز محاسبه میکنم که الان چند روز مونده و ......

یکشنبه میخوایم احسان بدیم.

نذر کردم تا وقتی که نذرم براورده شه  و بعد ازون هر موقع ماه رمضون احسان بدیم.حالا نفراتش مهم نیست فقط نیتمون این باشه که نذره

امسال حدود 75 نفر مهمون داریم.

خدایا خیلی دوست دارم و مثل همیشه منتظرم تا نوبتم برسه.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مهربون
21 تیر 94 14:20
قبول باشه عزیزدلم انشالا خدا مراد دل پاکت رو بده عزیزم برای شما هم همینطور ممنونم
مامان نفیسه
22 تیر 94 10:19
آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است.
ايلقار
پاسخ
مامان افسرده
22 تیر 94 16:44
گلم همه ی وبلاگتو خوندم وخط به خطش گریه کردم منم دوبار نینیم سقط شده منم تنها کسم شوهرمه وتنها امیدم خداست خودش دامت هممون روسبز کنه
ايلقار
پاسخ
سلام گلم نگران نباش نوبت ما هم مير سه . ببخش اگه ناراحتت كردم.
محجوب بانو
22 تیر 94 21:48
سلام عزیزم انشالله به حق این ماه عزیز که حاجت روا بشی خیلی خیلی برات دعا میکنم التماس دعــــــــــــــــــــــا
ايلقار
پاسخ
چه خوشبختم من كه دوست هايي مثل شما دارم كه دعاشونو از من دريغ نمي كنن. ممنونم گلم. محتاج دعا
آبجی نگار
25 تیر 94 1:51
چه قدروحیتون از اونموقع که تازه وبلاگ روساختیدتاحالافرق کرده پیش ماهمبیاید
ايلقار
پاسخ
سلام ممنونم كه به وبلاگم سر مي زنيد. بله درست مي فرماييد نسبت به اون موقع حالم خيلي بهتر شده. خدا داداشتو برات حفظ كنه.