پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

خط دوم کمرنگ

1394/6/10 9:05
نویسنده : ايلقار
1,580 بازدید
اشتراک گذاری

از طرفی حجت ÷یشم نبود از طرفی استرس داشتم ازینکه زود روز موعود برسه و برم آزمایش بدم و ببینم جواب چیه. هرچند حجت بنا رو به مثبت بودن گذاشته بود و میگفت من میدونم این سری میشه.

خلاصه آخرش دووم نیاوردم و روز شنبه 7 شهریور یه بی بی چک دور از چشم مامان موقع رفتن به اداره استفاده کردم دو روز تمام به اون زل زدم ولی هیچ خطی ندیدم.خسته

روز دوشنبه 9 شهریور تو اداره بودم که یهو به سرم زد که دوباره بی بی چک بگیرمو امتحان کنم.

رفتم شش تا بی بی چک گرفتم که دیگه به حجت نگم که برام بی بی چک بگیر اوردم تو اداره استفاده کردم دیدم یه خط خیلی نازک کم رنگ به صورت هاله نشون داد در پوست خودم نمیگنجیدم.

زنگ زدم به سمیه که من میخوام بیام آزمایش بدم اونم از دکترشون پرسیده بود و بهش گفته بودن که هنوز خیلی زوده و به این زودیها معلوم نمیشه 

از روز iui فقط 13 روز گذاشته بود ولی من به این خط کمرنگ ایمان داشتم. زود آژانس گرفتم رفتم بیمارستان آزمایش دادم گفت بعد 1 و نیم ساعت آمادست و من با خودم گفتم که اگه بشه نذر میکنم 100 تا ساندویچ تهیه کنم و ببرم امامزاده سید حمزه پخش کنم.

ولی بعد از اتمام وقت گفتن که بتات 8/4 هست و منفیه گویا رنج حاملگی بیمارستان 10 بود

جواب منفی رو که شنیدم زیاد ناراحت شدم ولی پیش سمیه چیزی به روم نیاوردم.

من مطمینم که مادر شدم چون همیشه بتای من 0.5 میشد الان که شده 8/4 و به ده نزدیک حتما مثبته ولی من زود آزمایش دادم.

الانم فک میکنم حامله ام خدا خودش رحم کنه و ما رو ناامید نکنه.

امروز که 10 شهریوره همش 14 روز از iui گذشته و به موعد پریود قبلی من 15 شهریوره .

یعنی هنوز 5 روز به وقت پریودم مونده

دیشب حجت اومد بهش گفتم اونم مثل من فکر میکرد یه لحظه زبونش گرفت نفهمید چیکار کنه وقتی خط دوم کمرنگ بی بی چکو دید.

اونم فک میکنه من حامله ام دوستای عزیزم برامون دعا کنید.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نفیسه
11 شهریور 94 8:51
عشق من! ایشاله! من بیصبرانه منتظر خبر خوشت هستم!! بخدا اشکام داره میاد پایین... من دلم روشنه... فقط استرس نداشته باش... آروم باش... هر چی خدا بخواد....
ايلقار
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از محبتت پیامتو دیدم خیلی خوشحال شدم.انشالله که میشه ولی اگه نشدم باز هر چی خدا بخواد.