پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

خدایا شکرت

1394/6/12 7:41
نویسنده : ايلقار
307 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه خونه ی ابجی ناهیدم شام دعوت بودیم بعد از شام سمیه کفت تا شنبه نمیتونی دووم بیاری بریم باز ازمایش بدیم ببینیم بتات رفته بالا یا نه.

منم قبول کردم و رفتیم ازمایش دادم و برگشتیم خونه قرار شد 45 دیقه بعد سمیه به آزمایشگاه بیمارستان زنگ بزنه و عدد تیتر رو بپرسه.

خلاصه اومدیم خونه و سرمو مشغول کردم تا زمان بگذره یهو دیدم سمیه ز زد به گوشی حجت و مژدگونی خواست.

در پوست خودم نمیگنجیدم. بتام شده بود 47 و جواب مثبت بود.

خدایا شکرت

بعد تا ساعت یک یک و نیم هی به زنگ ها و تماس های چشم روشنی جواب دادم و بعد وقت خوابیدن که رسید تو دلم غلغله بود.

کمرم هم از طرفی شدید درد میکرد.

میترسیدم

نکنه خدا نداده ازمون بگیره ولی یه چیزی تو دلم میگفت همونی که داده خودش نگه دارش خواهد شد.

برام دعا کنید و بهم بگید که ایا این درد کمر که من دارم طبیعیه یا نه.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فافا
23 شهریور 94 9:55
ایلقار عزیزم واقعا بهت تبریک میگم . خیلی خیلی زیاد. انشالله ماهها بارداریت رو به خوبی پشت سر بذاری و نی نی ات سالم بیاد. فک نکنم نی نی هامون باهم فرقی داشته باشن . شاید 2 هفته این ور و اون ور. من پری آخرم 14مردادبود .
ايلقار
پاسخ
سلام فافاي عزيزم انشالله هردومون ني ني هامون سالم به دنيا بيان و بالاخره ما هم بچه هاي خودمونو بغل بگيريم. آخرين پريود منم 17 مرداد بود. ولي منم خيلي خوشحال شدم.