پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

واکسن چهارماهگی

1395/5/16 19:31
نویسنده : ايلقار
165 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه تولد چهارماهگیت بود فدات شم.

و شنبه قرار بود ببریمت مرکز بهداشت برا زدن واکسن چهارماهگی خیلی استرس داشتم ازینکه برم بهداشت و اونجا بهم بگن که رشدت زیاد خوب نیست.اخه دیگه اصلا لب به شیر خشک نمیزنی و شیر خودم هم فک میکنم کمه یعنی همه میگن کمه.

خدا رو شکر رفتیم قد و وزن و دور سرتو گرفتن 

قد 

موقع تولد:42          چهارماهگی:58

وزن

موقع تولد:1640     چهارماهگی:4995

دورسر

موقع تولد:30          چهارماهگی:39

هرچند نسبت به بچه های چهارماهه شاید به حداقل ها رسیدی ولی نسبت به موقع تولدت رشدت خیلی خوب بود قربونت برم.منم خیلی خوشحالم

واکسنتو زدن و گفتن یه بیست دیقه اونجا منتظر بمونیم بعد اومدیم خونه

امروزم اصلا حال نداری پات بدجور درد میکنه امیدوارم هرچه زودتر بهتر بشی قربونت برم.

اینم عکس روز واکسنت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ويهان جون
19 مرداد 95 10:03
خدا حفظش كنه براتون ، من هم يه دونه از اين فرشته ها دارم.
ايلقار
پاسخ
مرسی خدا فرشته ی شما رو هم حفظ کنه
پروین
19 مرداد 95 16:06
وای مبارکه دختر قشنگت بالاخره اومد حسابی بهش برس تا تپل مپل بشه امیدوارم همیشه سلامت باشه منم یه هفتس دوباره میکرو کردم و منتظر نتیجم
ايلقار
پاسخ
سلام پروین جون ادم موقعی که منتظر بچست فک میکنه تنها مشکل اومدنشه اگه بیاد همه چی حله ولی اونطوری نیست.انشالله هرچه زودتر نتیجه بگیری مطمین باش که بچه دار خواهی شد اگه قرار بر نازایی بود که هیچ وقت خواهر من بعد از بیست و دو سال تو چهل و دو سالگی باردار نمیشد.شیر خشک نمیخوره فک کنم شیر خودمم کمه به نظرم رشدش کمه این قضیه ناراحتم کرده.
فافا
21 مرداد 95 11:41
قربون چشاششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش کاش تموم شه واکسناش. خیلی درد داره
ايلقار
پاسخ
مرسی خالش.بله انشالله
محجوب بانو
2 شهریور 95 2:24
4ماهگی عشق خاله مبارک
ايلقار
پاسخ
مرسی خاله جونش.روی دخترمونو ببوس