پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

روز دختر

1395/5/16 19:23
نویسنده : ايلقار
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.

امسال روز دختر برای من متفاوت بود.چون مادر دختر نازی مثل تو بودم و همه این روز رو به من تبریک میگفتن هرچند تصمیم گرفته بودم حداقل یه کیک کوچولو خودم بپزم اما مامان جونت چشمشو عمل کرده بود و من فقط پنجشنبه میتونستم برم پیشش بمونم.

رفتیم خونه ی مامان جونت شب و هم اونجا موندیم.همه تعجب میکردن به خاطر خانمیت.بخاطر اینکه دیگه اذیتم نمیکنی.خیلی خوشحالم ازینکه بالاخره یکم سوپ خوردی.دخترم روزت مبارک.

روز جمعه هم برا شام مهمون خاله صدیقه ات بودیم.از وقتی از خونشون دراومده بودیم و اسباب کشی کرده بودیم اصلا نرفته بودیم خونشون.تو خاله تو خیلی دوست داری چون از اولش برات خیلی زحمت کشید خونه ی اونها خیلی خوش گذشت.

اینم عکسش

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)