پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

هوای طوفانی دلم

1394/8/8 3:50
نویسنده : ايلقار
242 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم گرفته.

شب ها ساعت 3 از خواب بیدار میشم و دیگه خوابم نمیبره.مثل امشب.

خیلی تنهام.

ولی نه گلم تو رو دارم.این سری میخواستم زود زود باهات حرف بزنم.اما حال دلم که خوب نیست میترسم تو رو ناراحت کنم مامانی.

اتفاقات تلخی افتاد ولی با این حال وجود تو بزرگترین دلگرمیه من برای این زندگیه.

از خدا میخوام فقط تو رو برای من حفظ کنه.

دوستت دارم گلم.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محجوب بانو
1 آذر 94 17:35
کجایی ایلقار جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم دلم خیلی برات تنگ شده، مهربونم
ايلقار
پاسخ
سلام محجوب بانو جونم از تو که خیلی شرمنده ام راستی تولد دخترتو بهت تبریک میگم.منم دلم برا شما تنگ شده خیلی
Melika
6 آذر 94 14:31
سلام ايلقاروبلاگت عالیه به وبلاگ ما هم سر بزن `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤¤.¸.•'´»به وبـــــــــــــــــــــلاگم سر بزن .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
ايلقار
پاسخ
بله چشم حتما ملیکا جان
مامان لیلا
9 دی 94 15:45
دوست خوبم سلام محمدمهدی کوچولوی ما به همراه پسر خالش تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم بهشون رای بدید . لطفا عدد 6 . 25 رو به سامانه ی 1000891010 ارسال کنید. اگه بهشون رای دادید حتما بهم اطلاع بدبد. از لطف شما بینهایت ممنون و سپاسگزارم.
مامان نفیسه
30 دی 94 11:30
سلام خوبی؟ چ خبر؟؟ نینی خوبه؟ خودت خوبی؟
ايلقار
پاسخ
سلام نفیسه خانم هنرمند واقعا شرمندتونم ازینکه پیامهاتونو نتونستم بخونم و یا اگه خوندم نتونستم جواب بدم. خبر خاصی نیست انشالله بعد ازین آپدیت میکنم وبلاگمو نینی هم خوبه.خودمم دارم دست و پنجه نرم میکنم.ازینکه یادی از من کردی بی نهایت خوشحالم