پيوند عاشقانه ي ماپيوند عاشقانه ي ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا حجتبابا حجت، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مامان ايلقارمامان ايلقار، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
اسرااسرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

درد دل های مادر دختری

زلزله

1394/11/8 3:26
نویسنده : ايلقار
189 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شامو خونه ی آبجی صدیقه مهمون بودیم.ازین اخلاق خودم خیلی بدم میاد که تو خونه ی خودمون هیچی نمیتونم بخورم اما وقتی مهمون میرم انقد میخورم که کم میمونه بترکم.و طبق معمول قندم بالا رفته بود.شب هم که برگشتیم خونه ی خودمون از طرفی از اتفاقات افتاده تو خونه ی اونها ناراحت بودم.از طرفی هم درست موقعی که میخواستم بخوابم زلزله اومد.زیاد طول نکشید ولی کاملا احساس کردیم.هوای بیرون خبلی سرده.یه لحظه  زلزله اهر.ورزقان یادم افتاد.اگه این پیش لرزه باشه چی؟؟اگه موقعی که خوابیم زلزله اصلی بیاد چی؟؟؟؟خلاصه کلی استرس کشیدم.یادمه تو زلزله ی اهر من اونجا بودم.خیلی روزهای سختی رو گذروندیم.خدا اون روزو نیاره.

ولی امروز یعنی امشب یه تصمیمهایی گرفتم.تصمیم گرفتم خودمو عوض کنم.بر اساس جایگاهم رفتار کنم.اونقد متواضعانه برخورد نکنم که همه فک کنن از من سرن.یکم افاده ای باشم.اگه بخوام برا خودم هدف تعیین کنم اینه که چون من دارم کم کم مادر میشم.باید رفتارم الگو باشه.اونطور که دوست دارم دخترم رفتار کنه باید رفتار کنم.از بعضی از کارها و حرفهای ابجی صدیقه خیلی بدم میاد.ولی مجبورم تحملش کنم و به حرفاش فک نکنم.پس سعی میکنم که دیگه صدیقه و خانوادش نتونن منو با حرفهاشون با کارهاشون ناراحت کنن.شب بخیر گلم.مامانت از ترس زلزله نمیتونه بخوابه.ولی میدونم اگه نخوابم باز فردا صبح قندم میره بالا و حالا بیا درستش کن.برام دعا کنید تو رو خدا.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فافا
10 بهمن 94 10:36
این مشکل منم هست. اینقدر فروتن بودم که حالا همه برام گرگ شدن.
ايلقار
پاسخ
متاسفانه دیگه نمیشه خودمون رو عوض کنیم.متواضع بودن تو ذاتمونه.
پروین
12 بهمن 94 19:02
مرسی دوست عزیز از دلداریت خودمم به این چیزا فکر میکنم ولی چه کنم که دست خودم نیست
آبجی نگار
12 بهمن 94 22:21
سلام خوشحالم که خودتون ودخترت خوبین وای خداشاهده هرروزمیومدم ببینم آپ کردیدیانه خداروشکروقتی دبدم فافابراتون نظرگذاشته خیلی خوشحال شدم قبل اینکه وبشوحذف کنه خسلی منفی حرف میزد ترسیدم اتفاقی براش افتاده باشه
سیمرغ
13 اردیبهشت 95 18:26
سلام انشالا این مدت باقیمونده رو به خوبی و خوشی پشت سر بذاری و نی نی عزیزت رو بغل بگیری وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم:گل:
ايلقار
پاسخ
مرسی عزیز دلم امسال شب قدر دعا و درخواست من از خدا فقط سبز شدن دامن همه ی منتظرا بود انشالله هر چه زودتر قسمت شما هم بشه